ranim.jpg

Marriage rumors dampening Rani Mukherjee’s career

結婚謠言打擊拉妮.慕克吉的職業生涯

 

Actress Rani Mukherjee feels that rumors of her marriage are dampening offers from producers and affecting her career.

女主角拉妮.慕克吉認為,傳言她的將來的婚姻是電影公司製片,這謠言影響到她的職業生涯。

 

These rumours have been going on for three years and have started affecting my career,” she says “A lot of filmmakers, who approach me for roles, start by asking whether I am getting married. They have apprehensions whether I can commit myself to their project.

這些傳言已經持續了三年,並已開始影響我的職業生涯,“她說,”許多電影製片,不論誰與我接觸詢問角色時,都開始問我是否結婚。他們的擔心我是否可以完全把自己投入電影拍片計畫中。

 

“Besides, I can’t get married to one man or different men for the last three years,” she said. There had been rumours that Rani was married to filmmaker and her Dil Bole Hadippa producer Aditya Chopra.

“此外,傳言在過去3年來與我結婚的名單不只一人”她說。曾有傳言說拉妮嫁給了導演和她Dil Bole Hadippa電影公司的製片阿迪蒂亞喬普拉。

 

“I am the only daughter of my parents. When I get married, it will be announced publicly and will take place with pomp,” Rani said.

“我是我的父母唯一的女兒,當我結婚的時候,將會公開宣布,並會發表的盛大的婚禮,“拉妮說。

 

The star added that the ‘most laughable’ rumour was that she had left her posh Juhu bungalow because it had brought her ill luck and moved back to her old flat at Andheri.

這位巨星補充說,'最可笑的'傳言是她搬離開了她的豪華珠瑚平房,因為它給她帶來了不好的運氣,而搬回她在安泰的老家裡。

 

“I made the new house for my family from my hard work, sweat and blood. My house is my temple, how can I run away from it? I am being made to look like an insecure person, which I am not,” she said.

我蓋好的新房子是我努力工作,以汗水和鮮血換來的。對我的家庭而言我的房子是我的太陽穴,我怎麼可能搬離呢?我正在看起來像一個沒有安全感的人,其實我不是,“她說。

rani.jpg

 

Rani Mukherjee eagerly waits for release of new movie

拉妮正熱切的期盼她的新電影上映

 

Rani Mukherjee might have been out of the spotlight this year but she is eagerly awaiting the release of Dil Bole Hadippa later this year.

拉妮.慕克吉可能將是今年的焦點,她熱切的期盼新拍好的電影Dil Bole Hadippa在今年晚些時候上映。

 

Co starring Shahid Kapoor, the movie will release next Friday, September 18.

電影男主角沙希德.卡普爾 ,影片將於下週五9月18日公佈。

 

以上資料照片來自www.newsline365.com


arrow
arrow
    全站熱搜

    焦糖蘋果 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()