John_Abraham_bike.jpg
 

 

New Delhi, Bollywood heartthrob John Abraham's passion for motorbikes is well-known. 

新德里新聞,寶萊塢天王約翰亞伯拉罕的熱愛騎摩托車是眾所周知的事。

 

But very few know that he loves collecting helmets too.

但很少人知道他喜歡收集機車騎士安全帽。

 

“Bikes are my passion and I take care of my helmets as my babies.

騎摩托車是我的熱情和我把我的安全帽當作為我的孩子一樣細心照顧

 

 Like people go and buy clothes, I go shopping for helmets.

就像人們買衣服去,我則去購物的是安全帽。

 

I have different helmets for different days,” John told reporters here, Wednesday.

不同日子我就用不同的安全帽,“約翰對記者說,星期三。

 

“People feel I'm crazy, but I love shopping for my helmets and I have all major brands,” he added.

人們覺得我瘋了,但我熱愛我購買的所有主要品牌的安全帽,”他補充說。

 

The 36-year-old actor who is the brand ambassador of Yamaha, was in the Capital to launch three new bikes – Vmax along with limited edition of Fazer and FZ series.

這位36歲的男演員目前是雅馬哈品牌的形象大使,幫忙資方推出三款新的摩托車-流速以及限量版的法瑟和FZ系列。

 

After launching the motorcycles, John talked about safety measure that bikers should keep in mind while riding.

約翰談到安全的措施,摩托車啟動後,騎車應該要記住安全而騎。

 

“Safety is very important and that's why helmets should be a biker's priority.

安全是非常重要的,這就是為什麼戴安全帽應該是一個摩托車騎士優先做的事。

 

 Safety of pillion riders is also important and they should also wear helmets,” he said.

後座乘客的安全也很重要,他們也應該戴上安全帽,“他說。

 

“Indian roads, mainly Mumbai is not very conducive for two wheelers.

印度的道路,主要是孟買這個城市不是很利於兩輪車的騎乘。

 

 There are riders who don't take any precautions and are very irresponsible.

所以摩托車騎士不會採取任何預防措施,是非常不負責任的。

 

以上資料照片來自www.bollywoodworld.com


arrow
arrow
    全站熱搜

    焦糖蘋果 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()